fbpx
E-Bok Sociala Medier

För dig som verkligen vill skapa resultat

Vi ger dig råden hur du genom sociala medier interagerar med din målgrupp, skapar nya affärer och stärker ditt varumärke

Hur arbetar marknadsföraren?

I vår E-Bok Marknadsföring i Sociala Medier beskriver vi grunderna hur man jobbar för att uppnå resultat. Vi besvarar följande:

  • Hur skapar man engagemang?
  • Hur jobbar man med Content Marketing?
  • Hur skapar man en lönsam målgrupp?
  • 8 approacher man måste bemästra i sin kommunikation

Kostnadsfri E-Bok – Marknadsföring på Sociala Medier

Sociala Medier

Sociala medier är idag en självklarhet för många marknadsförare som vill stärka företagets varumärke, interagera i realtid med sin målgrupp, informera, sälja eller rekrytera.

Marknadsförarens roll är att skapa engagemang, sprida företagets budskap, skapa kampanjer m.m. Vilket är en utmaning som kräver förberedelser och ett löpande åtagande.

Rätt strategi, rätt budskap och till rätt målgrupp skapar goda förutsättningar.

Content Marketing

Innehållsmarknadsföring är en strategi som i korthet handlar om att publicera innehåll som är attraktivt och skapar värde för besökaren.

Marknadsförarens uppgift är att identifiera vad som skapar värde för besökaren, producera och publicera i rätt digital kanal. Syftet med innehållsmarknadsföring är att skapa trovärdighet och intresse hos besökaren. Detta är ett av de första stegen i säljtratten för att sedan ta besökaren vidare till att slutligen konvertera till kund.

Social Media Management

Social Media Management avser företagets löpande administration, marknadsföring och kampanjer i de sociala medierna. Denna kommunikation kräver en hel del förberedelser då det är en viktig del i företagets varumärkesuppbyggnad.

människor som arbetar med digital utveckling
Kunder som vi jobbat med
prefabvilla
rörkaft referens företag
ework logotyp
C/O Nature
Favicom
Artiklar
Vår blogg innehåller artiklar med branschnyheter och praktiska tips som du själv kan utföra för att hålla din digitala närvaro på topp.

Ta del av vår kostnadsfria E-bok om Marknadsföring i Sociala Medier

Genom att skicka uppgifterna tillåter du oss att skicka e-boken till dig samt framtida kampanjerbjudande, tips & trix som hjälper dig utvecklas i din digitala kommunikation.

Du kan närsomhelst välja att sluta prenumerera.

Grattis, du kommer snart få en e-bok av oss!